Έναρξη εγγραφών των φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης
Έναρξη εγγραφών των φοιτητών και φοιτητριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης
Η περίοδος εγγραφών στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης για το χειμερινό εξάμηνο 2024-2025 ξεκινάει από τη Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024 έως και την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024.
Αν είσαι φοιτητής ή φοιτήτρια με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σπουδάζεις στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και θέλεις να κάνεις την εγγραφή σου στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης ακολούθησε τα εξής βήματα:
- Συμπλήρωσε ηλεκτρονικά την Αίτηση Εγγραφής φοιτητών/τριών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την οποία θα βρεις στην ιστοσελίδα της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης (https://prosvasi.uth.gr). Για να συμπληρώσεις την αίτηση εγγραφής πρέπει να συνδεθείς με το πανεπιστημιακό σου email.
- Στην αίτηση θα σου ζητηθεί να επισυνάψεις δύο έντυπα:
α) το διαγνωστικό έγγραφο από δημόσιο φορέα που να αναφέρει την αναπηρία ή/και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
β) την περιγραφική έκθεση αξιολόγησης των δεξιοτήτων (π.χ. μαθησιακών, γνωστικών, επικοινωνιακών, κοινωνικών, κινητικών κ.α.) και των αναγκών σου (μπορείς να την αναζητήσεις από το φορέα έκδοσης του διαγνωστικού εγγράφου ή από κάποιο άλλο φορέα, δημόσιο ή ιδιωτικό, στον οποίο έγινε κάποια διαδικασία αξιολόγησης). - Αφού συμπληρώσεις την αίτηση, κλείσε ραντεβού ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης (Κλείσε ραντεβού) για να γίνει η καταγραφή των αναγκών σου με φυσική παρουσία (στην πόλη του Βόλου ή της Λάρισας) ή εξ αποστάσεως μέσω Microsoft Teams.
Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εγγραφή στη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης μπορείς να βρεις στον «Οδηγός-εγγραφής-2024-2025.pdf (uth.gr)».
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Μονάδα Ισότιμης Πρόσβασης επικοινώνησε μαζί μας τηλεφωνικά ή στείλε μήνυμα στο prosvasi@uth.gr">prosvasi@uth.gr.
Η διεπιστημονική ομάδα της Μονάδας Ισότιμης Πρόσβασης
Ατόμων με αναπηρία και ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας